Silnik RB25DET 2500cc
Moc 460 KM @ 7200 rpm
Turbospreżarka Garret GT3071r
Silnik po kompleksowej przebudowie
Uszczelka głowicy Cometic
Kute tłoki oraz korbowody CP
Układ wydechowy średnicy 80mm
Śruby w silniku ARP
Wzmocniona pompa oleju N1
Wysokowydajny układ chłodzenia
2 tarczowe wyczynowe sprzęgło EXEDY
Mechanizm różnicowy LSD Kaaz
Sterownik silnika APEXI
Przebudowana instalacja elektryczna całego pojazdu
Zawieszenie:
Amortyzatory – ISC DRIFT
Wahacze przód + Tył – DRIFTWORKS
Drążki Kierownicze – TEIN
Skręt kół ponad 60stopni
Wnętrze:
Fotele – Sparco Rev Plus
Kierownica – MOMO Drifting
Ręczny – D2 Racing
Klatka – IRECO Motorsport
Pasy 3″ – TAKATA Green
Zewnątrz:
Lekkie elementy nadwozia z włókna
Bodykit AEROKIT UK
Felgi 9,5×18 ROTA